fbpx

Net Promoter Score angajati – eNPS (G)

Esti aici:

Definiție: Măsoară gradul in care angajații recomanda compania dumneavoastră ca angajator prietenilor, familiei sau cunoștințelor.

Pasi de calcul:

eNPS se măsoară prin intermediul sondajelor folosind intrebarea:

Cât de probabil ne-ai recomanda ca loc de muncă?

Evaluat pe o scară de la 1 la 10, unde:

  1. răspunsurile de la 1 până la 6 sunt considerate a fi date de detractori
  2. răspunsurile de 7 și 8 sunt date de pasivi
  3. răspunsurile de 9 și 10 sunt date de promotori

rata eNPS este valoarea rezultată din scăderea procentului de detractori din procentul de promotori .

Principiile de utilizare a acestei întrebări vine din marketing.

Fondatorii acestei metode de măsurare, Fred Reichheld, Bain & Company și Satmetrix consideră că NPS prezice creșterea afacerii.

Se consideră că:

  1. promotorii vor menționa și recomanda compania dumneavoastră catre alte persoane și vor spune lucruri frumoase despre tine ca un angajator
  2. pasivii sunt indiferenți, ei nu au nici un atașament special fata de companie și nu au nici o problemă de a pleca. Acestia se pot transforma în orice moment în promotori sau detractori.
  3. detractorii sunt angajații care sunt dispuși să depuna efort pentru a împărtăși experiențe negative din cadrul companiei

Recomandări:

  1. adauga o întrebare suplimentară și solicita respondenților să susțină valoarea dată. Acest lucru vă va oferi posibilitatea de a înțelege de ce?-ul din spatele scorului total
  2. pentru a evita obosirea respondentului adresați întrebarea suplimentară în cadrul aceluiași sondaj
  3. adresați întrebarea suplimentară pentru toate răspunsurile din scala

Doriți să aveți acces nerestricționat la Libraria indicatorilor de HR? Faceți upgrade planului de membru.

Tags:
Table of Contents